Obchodní podmínky eshop

obchodní společnosti

Mgr. Hana Zimulová
Nad Skalou 705
Rájec-Jestřebí 67902

IČ: 87824086
DIČ: CZ7956043832

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.sushiraj.cz

Pravidla obchodu

  1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
  2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. (Obsah vepsaný do poznámky se ve zpětném e-mailu neobjeví.). Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
  3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
  4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
  5. Fotky umístěné v popisu a náhledu zboží jsou pouze ilustrativní (balení určitého produktu se může lišit s každou novou šarží a není v našich silách udržovat zboží stále aktuálně nafocené)

 

Pravidla slevových akcí a speciálních nabídek 

1. Pokud uplatňujete nějakou slevu (např. slevový kód, dopravu zdarma), nebo nárokujete zvýhodněné podmínky nákupu (např. VO cena, věrnostní sleva), vždy si musíte vybrat 1 nabídku. Slevy/zvýhodněné akce se tedy nesčítají.

Poštovné a způsob dodání pro ČR (balné neúčtujeme)

  • GLS na adresu za 125,- Kč s platbou na účet či přes GoPay (obdržíte sms, s časem, kdy bude zásilka dodána a číslo na kurýra a můžete se s ním domluvit)
  • GLS Parcel Shop či Zásilkovna za 79,- s platbou předem na účet či přes GoPay (s vyzvednutím na jejich výdejním místech)
  • Zdarma, platba předem na účet či přes GoPay a objednávka nad 2000Kč, poštovné 0,-Kč
  • osobní odběr je možný:
    v prodejně v Rájci-Jestřebí, Sportovní 604, (po, st, pá 9-17h, út a čt 9-13:30h) cena 0,- Kč. Zde je možno platit kartou. Mražené potraviny lze vyzvednout osobně, nebo zašleme přes GLS - mražené zboží či Messengera. Zboží dojde speciálně zabaleno a bude chlazené. 
  • Českou poštou jako obyčejné psaní za 30,- Kč - je možné jen u dárkových poukazů, ne u zboží           

 Dodací podmínky

  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím GLS, GLS ParcelShop a Zásilkovny (na jejich odběrní místo).
  • Není-li v popisu u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 1-3 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem ihned po připsání částky na náš účet).
  • Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací list.

 

Platba bankovním převodem

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet:

  • bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
  • složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
  • odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR
  • účet máme u FIO banky a variabilní symbol je číslo Vaší objednávky

 

Bankovní spojení e-shopu (surovin)

číslo účtu: 2500138822/2010

 

Platba kartou

Na našem internetovém obchodě můžete využít moderní a bezpečnou formu placení zboží platební kartou. Platit kartou můžete i v prodejně Sushi Ráj, Sportovní 604, Rájec-Jestřebí. Platba kartou u nás je absolutně bezpečná, neboť využíváme systému GoPay (zabezpečení 3D-secure).

Systém 3D-secure zajišťuje bezpečnost tím, že údaje o své kartě neposkytujete obchodníkovi (tedy nám), ale přímo bance. Přenos informací o kartě probíhá pomocí HTTPS protokolu, který Vaše údaje zakóduje tak, že nikdo kromě banky si údaje nemůže přečíst.

                                                                                                              

Upozornění

  • To že máte podporovaný typ karty, ještě nezaručuje možnost platby po internetu! Platbu po internetu musí podporovat také Vaše banka. Pokud si nejste jisti, pak před prvním použitím své karty pro platbu po internetu se informujte ve své bance.
  • Pro správnou funkčnost musíte mít povolen javascript ve svém prohlížeči!

 

Hotově

Zboží zaplatíte hotově v prodejně Sushi Ráj, Sportovní 604, Rájec-Jestřebí. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 

 

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení, rozhodující je datum odeslání zboží zpět. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu, musí být nepoškozené a v původním obalu. Odešlete na naši adresu Sushi Ráj, Sportovní 604, Rájec-Jestřebí, 67902 společně s dopisem o odstoupením od smlouvy.  Peníze zpět posíláme na Váš účet - napište nám číslo účtu. Náklady spojené s vracením zboží zpět hradí kupující. 

 

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy.

Postup při reklamaci

  • Informujte nás o reklamaci e-mailem (dobré přiložit fotografii) nebo telefonicky na +420 775 221 146. Domluvíme se na postupu.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu Sushi Ráj.cz, Sportovní 604, Rájec-Jestřebí, 67902.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Jak postupovat v případě reklamace zásilky: 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po
otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co
nejrychleji vyřešilo.
1. Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
- V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.
- Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není
sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení
obsahu zásilky.
2. Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů vyplňte formulář

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz